قــروه| برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزە با مواد مخدر

دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزە با مواد مخدر با حضور رئیس اداره بهزیستی و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استان کردستان؛ سیروس ملاویسی، رئیس اداره بهزیستی قروه در خصوص اهمیت و نقش پیشگیری و اقدامات پس از درمان جهت مبارزه با مواد مخدر و کنترل این مهم توضیحاتی ارائه داد. در ادامه، اعضای شورای هماهنگی پیشنهادات و راهکارهای خود را در جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ارائه دادند.

در پایان سعید عربی؛ کارشناس دفتر اعتیاد اداره بهزیستی شهرستان قروه ضمن بررسی و تاکید بر مصوبات قبلی، موارد ذیل را بعنوان مصوبات مهم در دومین جلسه شورای هماهنگی در سال ١٤٠٢ به تایید حاضرین جلسه رساند:

١. مصوب گردید کلیه ادارات عضور شورا نسبت به ارسال برنامه های مدنظر خود (طی یک هفته) جهت اجرا در هفته مبارزه با مواد مخدر به دبیرخانه شورای هماهنگی(بهزیستی) ارسال نمایند. ٢. مصوب گردید در اسرع وقت جلسه ای با حضور شهردار، نماینده شورای شهر، نماینده فرمانداری، اداره بهزیستی و کمپ نسیم شفق در خصوص احداث سالن، جهت پذیرش معتادین متجاهر) برگزار گردد. ٣. مصوب گردید کارشناس فرمانداری نسبت به پیگیری وضعیت نان مورد نیاز کمپ ها اقدام نماید.

کد خبر 81541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد